RealHosting 2018

RealHosting in 2018

Bij RealHosting staan innovatie, kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Dat betekent dat we actief investeren in de nieuwste ontwikkelingen en trends, om onze klanten het beste te bieden. Ook in 2018 willen we dat blijven doen. Daarom gaan we onze dienstverlening verder standaardiseren, verbreden en verbeteren. Zo kunnen we onze klanten nu en in de toekomst nog beter bedienen.

Nóg beter beveiligd!

Goede beveiliging is essentieel voor een betrouwbare dienstverlening. Dit is niet meer weg te denken in de hostingomgeving van vandaag de dag. Daarom zullen wij vanaf eerste kwartaal 2018 alle hosting gratis anti-ddos leveren tegen aanvallen. Tot nu toe was dat een (betaalde) optie.
Tevens gaan we standaard Patchman aanbieden om ook jouw webapplicaties te beveiligen. Zo ben je direct op de hoogte van oude versies, mogelijke beveiligingsproblemen en eventuele malware. Patchman helpt je met signaleren, voorkomen en oplossen! Ook Patchman gaan we vanaf eerste kwartaal 2018 bij alle hosting leveren zonder meerprijs.

Meer capaciteit op onze hostingpakketten

We gaan onze Premium+ en Professional+ pakketten fors uitbreiden en houden de kosten gelijk. Het Premium+ pakket gaat van 5 GB schijfruimte naar 10 GB. Het Professional+ pakket gaat van 10 GB schijfruimte naar 20 GB. Ook het dataverkeer wordt in beide gevallen verdubbeld (naar respectievelijk 100 GB en 200 GB).
Het tarief blijft 5 Euro voor Basic+, 10 Euro voor Premium+ en 15 Euro voor Professional+. Het doorstuurpakket gaat 0,25 Euro per maand kosten.

Administratie wordt overzichtelijker

We streven naar zo weinig mogelijk administratieve lasten. Daarom zullen we enkele abonnementen vereenvoudigen.
Voor klanten zonder partnerprogramma geldt dat zij voortaan abonnementen alleen per jaar gefactureerd krijgen in plaats van per maand of kwartaal. Hierdoor kunnen we de hoeveelheid facturen flink verminderen. Partners kunnen abonnementen nog wel per maand afnemen.

Daarnaast zullen we ons huidige model van staffelkortingen volledig afschaffen (zowel voor partners als eindgebruikers). Als vervanging komt een nieuw partnerprogramma. Niet meer de hoeveelheid diensten wordt bepalend, maar het partnerprogramma dat wordt gekozen. We zullen onze partners hierover nog in detail informeren.
 
Vanwege de administratieve complexiteit, zullen wij ook hosting add-ons laten vervallen. Om te voorkomen dat add-ons niet meer werken, zullen we je pakket upgraden. Een Basic+ met uitgaande e-mail wordt bijvoorbeeld een Premium+.

Verbetering hosting platform

In december 2017 gaan we in testfase met ons vernieuwde hostingplatform. Naast een substantiële prestatieverbetering, kunnen we hierdoor in de loop van gedurende 2018 ook nieuwe diensten aanbieden. Het afrekenmodel voor klanten met een eigen server (Private Cloud) zal iets veranderen doordat de capaciteit op een andere manier wordt gereserveerd.
Gedurende 2018 zullen we alle bestaande servers converteren. Hierover wordt nog individueel contact opgenomen over verdere fasering en gevolgen.

Ingangsdatum, vragen & opmerkingen

De wijzigingen gaan in op 1 januari 2018. Voor klanten die nu een partnerprogramma afnemen, gaan de wijzigingen in per 1 maart 2018. Daardoor heb je ruim voldoende tijd om als wederverkoper jouw aanbod af te stemmen op ons nieuwe aanbod en de verbeterde dienstverlening optimaal in te zetten.

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Bij overige vragen kan je contact opnemen met RealHosting via info@realhosting.nl of 088-7508918.

Veelgestelde vragen

We hebben gemerkt dat hosting add-ons een grote administratieve complexiteit met zich meebracht. Het nieuwe model zal eenvoudiger in gebruik, en ook zal de doorbelasting van onze pakketten overzichtelijker worden.
Omdat deze diensten inclusief worden, zullen wij de abonnementen per 1 januari voor jou stopzetten.
In eerste instantie is dit alleen voor nieuwe pakketten. Bestaande pakketten volgen nog, maar kunnen op aanvraag verhoogd worden.
Het onderhouden van een dienst als deze kost tijd en geld. Om deze dienst ook in 2018 aan te kunnen blijven bieden vragen we een kleine vergoeding.

Kom je er niet uit?

Loop je ondanks onze uitleg toch vast en kom je er niet uit? Geen probleem, we helpen je graag! Tijdens kantooruren bel je met 088-7508918 (maandag-vrijdag 9u00-17u00). Je kan uiteraard ook onderstaand contactformulier invullen. Op werkdagen voor 17u00 contact gezocht? Dan krijg je gegarandeerd dezelfde dag reactie!