Home / Helpdesk / Abonnement upgraden of downgraden

Abonnement upgraden of downgraden

Als Partner kan je een hosting abonnement van een klant upgraden of downgraden. Let wel dat je niet van een doorstuur pakket een hosting pakket kan maken of andersom.

1. Log in op het controle paneel

Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.

2. Klik in het menu op Account beheer

Je komt vervolgens op een pagina waar je een overzicht ziet van jouw klanten. Klik hierna op Mijn abonnementen, hier zie je alle abonnementen welke je afneemt.

In het controle paneel heb je een handig overzicht van al jouw abonnementen

In het controle paneel heb je een handig overzicht van al jouw abonnementen

3. Zoek het abonnement erbij welke je wilt aanpassen

Vervolgens heb je een overzicht van alle abonnement details.

Klik op het abonnement om de details in te zien

Klik op het abonnement om de details in te zien

4. Klik op abonnementhouder wijzigen en pas het abonnement aan

Vervolgens zoek je de klant op, welke in dit geval dezelfde klant is, Hierna kies je het gewenste hostingpakket.

Wanneer je klikt op Opslaan zullen de resources gewijzigd worden in het systeem. Vanaf dat moment is het soort pakket veranderd. De wijziging vindt plaats als een achtergrond taak, het kan dus ongeveer 5 minuten duren voordat de wijziging daadwerkelijk is doorgevoerd op de verschillende systemen.

Het wijzigen van klant of pakket is eenvoudig te realiseren

Het wijzigen van klant of pakket is eenvoudig te realiseren

Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok