Home / Helpdesk / Abonnementen beheer algemeen

Abonnementen beheer algemeen

Als Partner heb je een hoop vrijheid als het gaat om het beheer van de abonnementen van je klanten. We zetten graag de functionaliteiten op een rijtje met verwijzingen naar de juiste pagina’s waarin wordt beschreven hoe je de verschillende handelingen kan uitvoeren.

  • Abonnement verplaatsen naar een andere klant
  • Abonnement inschakelen/uitschakelen
  • Abonnement naar een ander pakket upgraden of downgraden
  • Abonnement prijs wijzigen
  • Abonnement facturatie periode aanpassen
  • Abonnement opzeggen namens de klant
  • Opzegging intrekken namens de klant
  • Abonnement definitief verwijderen

In het onderstaande voorbeeld is te zien hoe een abonnement detail pagina er uit ziet. Als Partner heb je een hoop extra mogelijkheden om instellingen aan het abonnement te kunnen doen. Het overzicht is opgebouwd uit drie delen.

  • Het bovenste deel laat alle gegevens van het abonnement zien. Zoals de naam van de klant en om welk abonnement het precies gaat.
  • Het middelste blok laat zien welke resources en welke opties gekoppeld zijn aan dit abonnement.
  • Onderaan is de factuur geschiedenis te zien. Het factuur nummer en de factuur datum waarop deze dienst gefactureerd is. Wanneer een abonnement nog niet is gefactureerd dan is het onderste blok niet zichtbaar.

Sinds 1 december 2015 is het ook mogelijk om naast de omschrijving, ook een aanvullende omschrijving mee te geven binnen de abonnement details.

Als je op een abonnement klikt kun je de details van het abonnement inzien

Als je op een abonnement klikt kun je de details van het abonnement inzien

Je kan de abonnementen van jouw klanten bereiken door in de menubalk te klikken op Account beheer en vervolgens op Mijn Abonnementen.

Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok