Home / Helpdesk / De huidige Registrar werkt niet mee aan de verhuizing van mijn domeinnaam, wat nu?

De huidige Registrar werkt niet mee aan de verhuizing van mijn domeinnaam, wat nu?

Om een domeinnaam naar RealHosting te verhuizen dien je in bezit te zijn van een authorisatie code, ook wel token of EPP code genoemd. Deze code kan je als Registrant (rechtmatige houder) van de domeinnaam opvragen bij de Registrar.

Wanneer je de rechtmatige houder bent van de domeinnaam (of tekenbevoegd) dan is de Registrar verplicht om de verhuiscode te verstrekken wanneer je hier om vraagt. De Registrar behoudt zich het recht om jou te vragen jezelf te identificeren en kan je vragen om dit verzoek schriftelijk kenbaar te maken (bijvoorbeeld per e-mail).

Werkt een Registrar niet mee, dan zijn er verschillende procedures – zogeheten escalaties – om ervoor te zorg dat de domeinnaam alsnog kan worden verhuist. Neem contact op met onze domeinspecialisten voor verder advies.

Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok