Home / Helpdesk / Hoe kan ik een betalingstermijn voor een klant aanpassen?

Hoe kan ik een betalingstermijn voor een klant aanpassen?

Onze Partners hebben zelf de controle en het beheer over hun klanten. Als Partner stel je een globale betalingstermijn in welke jouw klanten mogen gebruiken om de facturen te betalen. In sommige gevallen maak je afspraken met een klant over de betaaltermijn. Hieronder leggen wij uit hoe je voor een klant een afwijkende betalingstermijn kan instellen.

1. Log in op het controle paneel

Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.

2. Klik in het menu op Account beheer

Zodra je op Account beheer geklikt hebt krijg je een overzicht met jouw klanten.

In het controle paneel vindt je al jouw klanten

In het controle paneel vindt je al jouw klanten

3. Klik op de klant waarvoor je een andere betalingstermijn wilt instellen

In het controle paneel vindt je al jouw klanten

In het controle paneel vindt je al jouw klanten

4. Vul bij Klant instellingen een andere betalingstermijn in

Zodra je de klant hebt aangeklikt waarvoor je het betaaltermijn wilt instellen zie je onderaan in de details de mogelijkheid om de Betalingstermijn aan te passen.

Per klant kan je instellingen rondom facturatie wijzigen

Per klant kan je instellingen rondom facturatie wijzigen

Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok