Home / Helpdesk / Hoe kan ik mijn e-mail logs inzien?

Hoe kan ik mijn e-mail logs inzien?

Binnen het controle paneel kan je gemakkelijk inkomende- en uitgaande e-mail logs inzien. Zo kan je precies zien of je bepaalde berichten hebt kunnen ontvangen, of dat deze wellicht geblokkeerd zijn.

1. Log in op het controle paneel

Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.

In het controle paneel kan je al jouw diensten beheren

In het controle paneel kan je al jouw diensten beheren

2. Klik in het menu op Hosting

Zodra je op Hosting klikt kom je in het overzicht met jouw websites. Klik op de gewenste website.

Het overzicht met jouw websites

Het overzicht met jouw websites

3. Klik op E-mail filter

In het menu klik je op de optie E-mail filter.

Per hostingpakket zijn er verschillende opties beschikbaar

Per hostingpakket zijn er verschillende opties beschikbaar

4. Klik op Logon

Er verschijnt een extra venster, klik hier op Logon. Vervolgens verschijnt er een pop-up waar je op Inloggen klikt.

Met de single sign on optie kan je gemakkelijke en snel inloggen op het spamfilter

Met de single sign on optie kan je gemakkelijke en snel inloggen op het spamfilter

5. Zoek in e-mail logs

Nu wordt je geredirect naar het spamfilter en kan je inkomende- en uitgaande e-mail logs inzien. Gebruik hiervoor de functie Zoekfunctie logbestanden.

In het spamfilter kan je verscheidene zaken terugvinden

In het spamfilter kan je verscheidene zaken terugvinden

Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok