Home / Helpdesk / Hoe stel ik een automatische beantwoorder in?

Hoe stel ik een automatische beantwoorder in?

Binnen het controle paneel kan je gemakkelijk een beantwoorder (out of office reply) instellen. Dat kan handig zijn als je bijvoorbeeld op vakantie gaat en je dit wilt laten weten aan de afzender. Op deze pagina leggen we uit hoe je dit kan doen.

1. Log in op het controle paneel

Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.

2. Klik in het menu op Hosting

Zodra je op Hosting klikt kom je in het overzicht met jouw website. Klik op de website waarvan je de e-mailservice wilt uitschakelen.

In het controle paneel vindt je een overzicht van al jouw websites

In het controle paneel vindt je een overzicht van al jouw websites

3. Klik op Beheer e-mail adressen

Zodra je op hierop hebt geklikt klapt het e-mailgedeelte zich open. Hier kan je het gehele e-mail beheer doen zoals het aanmaken- en verwijderen van e-mailadressen en forwarders maar ook het instellen van beantwoorders.

In het controle paneel kan je jouw hostingpakket gemakkelijk beheren

In het controle paneel kan je jouw hostingpakket gemakkelijk beheren

4. Klik op het potlood icoontje

Klik op het potlood icoontje van het e-mail adres welke je wilt aanpassen.

Via het controle paneel kan je jouw e-mail beheren

Via het controle paneel kan je jouw e-mail beheren

Vervolgens verschijnt er een pop-up, hier kan je onder Autoresponder de gewenste autoresponder instellen. Zodra je op Opslaan klikt is deze wijziging direct actief.

Stel gemakkelijk een automatische beantwoorder in

Stel gemakkelijk een automatische beantwoorder in

Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok