Home / Helpdesk / Hoe stel ik standaard domeincontacten in?

Hoe stel ik standaard domeincontacten in?

Als Partner kan je binnen het controle paneel standaard domeincontacten instellen. Dit zijn de domeincontacten die worden gebruikt bij de registratie van een domeinnaam. Je kan later altijd de domeincontacten wijzigen of tijdens de registratie voor andere domeincontacten kiezen.

1. Log in op het controle paneel

Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.

2. Klik in het menu op Systeem

Zodra je op Systeem klikt kom je op een scherm waarbij je instellingen rondom het controle paneel en de webwinkel kunt beheren.

In het controle paneel kan je talloze instellingen beheren

In het controle paneel kan je talloze instellingen beheren

3. Klik links op Instellingen

Nadat je op Instellingen hebt geklikt zie je een overzicht met alle onderdelen welke je kunt beheren.

In het controle paneel kan je talloze instellingen beheren

In het controle paneel kan je talloze instellingen beheren

4. Klik op Domein instellingen

Je komt nu in het overzicht waar je domein gerelateerde zaken kunt beheren.

Beheer de standaard domein instellingen

Beheer de standaard domein instellingen

5. Stel de standaard domeincontacten in

Onder het kopje ‘Standaard domein contact instellingen’ kan je de standaard domeincontacten instellen door een van de contacten te kiezen uit de dropdown.
Let op, hiervoor moet wel een gevalideerd domein contact aanwezig zijn.

Naar de standaard domeincontacten kan je ook rechten beheren welke type domeincontacten door klanten wel of niet beheert mogen worden.

Beheer de standaard domein instellingen

Beheer de standaard domein instellingen

Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok