Home / Helpdesk / Kan ik opmerkingen of aantekeningen maken bij een klant?

Kan ik opmerkingen of aantekeningen maken bij een klant?

Onze Partners (resellers) hebben zelf de controle en het beheer over hun klanten. Als Partner heb je mogelijkheid om notities en andere informatie bij de klant op te slaan. Denk bijvoorbeeld aan een afspraak of andere details welke je bij de klant wilt bewaren.

De notities welke je bij de klant opslaat zijn niet voor de klant zichtbaar.

1. Log in op het controle paneel

Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.

2. Klik in het menu op Account beheer

Zodra je op Account beheer geklikt hebt krijg je een overzicht met jouw klanten.

In het controle paneel vindt je al jouw klanten

In het controle paneel vindt je al jouw klanten

3. Klik op de klant waarvoor je een notities wilt aanmaken of inzien

In het controle paneel vindt je al jouw klanten

In het controle paneel vindt je al jouw klanten

4. Klik op Notities in het snelmenu aan de linkerkant

Nu kom je in het beheer van de notities bij deze klant. Wanneer er notities aanwezig zijn krijg je deze hier te zien (de nieuwste staat boven aan).

Je kunt gemakkelijk notities toevoegen per klant

Je kunt gemakkelijk notities toevoegen per klant

5. Klik op de knop Notitie toevoegen om een nieuwe notitie aan te maken

Je kunt meerdere notities toevoegen aan een klant

Je kunt meerdere notities toevoegen aan een klant

Er verschijnt een pop-up venster waarin je een notitie kan maken en opslaan.

Je kunt een notitie ook in een categorie plaatsen

Je kunt een notitie ook in een categorie plaatsen

Je kan er hier tevens voor kiezen om een notitie “sticky” te maken zodat deze notitie bij de betreffende Klantgegevens zichtbaar is. Je kan hierin vier verschillende kleuren kiezen:

  • Info – dit is een blauwe notitie.
  • Succes – dit is een groene notitie.
  • Warning – dit is een gele notitie.
  • Danger –  dit is een rode notitie.
Je kunt een notitie ook in een categorie plaatsen

Je kunt een notitie ook in een categorie plaatsen

6. Bestaande notitie verwijderen of bewerken

Wanneer er reeds notities aanwezig zijn bij de klant dan kan je deze bewerken of verwijderen. Gebruik de Bewerk knop aan de rechterkant kies een actie.

Je kunt meerdere notities toevoegen aan een klant

Je kunt meerdere notities toevoegen aan een klant

Let op, wanneer je een notitie verwijderd is deze direct weg en dit kan je niet ongedaan maken!

Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok