Home / Helpdesk / Minimale systeemeisen bij ondersteuning

Minimale systeemeisen bij ondersteuning

Minimale systeemeisen bij ondersteuning

Wij helpen onze klanten graag bij eventuele vragen en/of problemen. Om dit op een correcte en efficiënte wijze te kunnen doen, zijn er wel enkele beperkingen. Zorg ervoor dat je besturingssysteem (Operating System), software pakket of browser volledig up to date zijn en minimaal aan de volgende eisen voldoet.

Systeemeisen Operating System

  • Windows Vista of hoger
  • Mac 10.6 (Snow Leopard) of hoger
  • Windows Server 2008 R2 of hoger

Systeemeisen softwarepakket

  • Microsoft Outlook 2007 + SP2 of hoger
  • Mozilla Thunderbird 24 of hoger

Systeemeisen browser

  • Internet Explorer 10 of hoger
  • Google Chrome 30 of hoger
  • Mozilla Firefox 25 of hoger
  • Opera 20 of hoger
  • Safari 4 of hoger
Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 21 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok