Om belangrijke vragen buiten kantoortijden te behandelen, heeft RealHosting een storingsdienst beschikbaar. Deze is 7 dagen per week en 24 uur per dag te bereiken.
Het gebruik hiervan is in de meeste gevallen niet kosteloos. Wij berekenen 150 Euro extra per gemeld probleem, zonder garantie dat we dit kunnen oplossen. Het is in dat geval niet nodig om een SLA contract af te sluiten.
Mocht je even niemand te spreken krijgen, blijf dan aan de lijn. Je wordt automatisch doorgeschakeld naar een andere medewerker. Dit kan soms 5 minuten duren.
Omschrijving | Zonder SLA | Met 24×7 SLA | Binnen kantooruren |
---|---|---|---|
RealHosting volledig onbereikbaar | Geen kosten | Geen kosten | Geen kosten |
Beheersysteem (Controle paneel onbereikbaar) | Wel kosten | Wel kosten | Geen kosten |
Beheersysteem (Plesk/Cpanel onbereikbaar) | Wel kosten | Wel kosten | Geen kosten |
Website onbereikbaar (serverstoring) | Wel kosten | Geen kosten | Geen kosten |
Website onbereikbaar (fout in applicatie) | Wel kosten | Wel kosten | Geen kosten |
Database onbereikbaar | Wel kosten | Geen kosten | Geen kosten |
Email versturen | Wel kosten | Wel kosten | Geen kosten |
Email ontvangen (mailprogramma) | Wel kosten | Wel kosten | Geen kosten |
Email ontvangen (bounces naar verzender) | Wel kosten | Geen kosten | Geen kosten |
Website gehacked / malware / misbruikt | Wel kosten | Wel kosten | Geen kosten |
Zonder 24×7 overeenkomst moeten er eigenlijk altijd kosten betaald worden. Met 24×7 overeenkomst is de stelregel dat als bezoekers/eindgebruikers er last van hebben, dit binnen de overeenkomst valt. Ondersteunende diensten zoals beheersystemen vallen buiten de primaire beschikbaarheid. Wij vertrouwen erop dat onze klanten hier ook het gezonde verstand gebruiken.