Home / Helpdesk / Waarom kan ik mijn abonnement niet opzeggen?

Waarom kan ik mijn abonnement niet opzeggen?

Let op, op dit helpdeskartikel verlenen wij standaard ondersteuning.

Wanneer je een abonnement wilt opzeggen dan kan dat via het controle paneel. Het kan echter voorkomen dat je het abonnement niet kan opzeggen.

Dit kan drie reden hebben:

  • De opzegtermijn is verstreken.
    De vernieuwingsdatum van het abonnement ligt dan tussen nu en de gestelde opzegtermijn. Het abonnement kan pas worden opgezegd na de daadwerkelijke facturatie.
  • Er staat nog een factuur open.
    Het abonnement staat op een factuur welke nog niet voldaan is. In het controle paneel vindt de facturen waarop het abonnement belast is.
  • Opzeggen niet mogelijk.
    Het opzeggen van dit type abonnement is uitgeschakeld door de leverancier. Bijvoorbeeld omdat het een maatwerkoplossing is.
Let op, op dit helpdeskartikel verlenen wij standaard ondersteuning.
Kom je er niet uit?
Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, we helpen je graag!
088 - 750 89 18 wachttijd gemiddeld 17 seconden
Wij gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen, zie ook onze privacyverklaring
web-monitoring-ok