Home / Over ons / Nieuws / Nieuws / De 10 best gelezen helpdeskartikelen van 2019

De 10 best gelezen helpdeskartikelen van 2019

6 december 2019 - 13:51u - 2 minuten leestijd

Net als voorgaande jaren blikken we ook dit jaar weer terug op de best gelezen helpdeskartikelen van dit jaar. Sinds jaar en dag staat ‘e-mail’ met stip op nummer 1 wat betreft het aantal vragen op onze Servicedesk. Dit patroon zien we ook terug in de populariteit van de helpdeskpagina’s.

De top 10 van dit jaar bevat namelijk 7 handleidingen die e-mailgerelateerd zijn. Het is niet voor niets dat wij ruim 70 handleidingen rondom het thema e-mail hebben.

Maar we doen meer! In juni dit jaar ging een lang gekoesterde droom in vervulling. Het is namelijk mogelijk om (gedeeltelijk) automatisch jouw e-mail in te stellen via Autodiscover of Autoconfig.

  1. Hoe stel ik mijn e-mail in op een iPhone? (+2)
  2. Maximale grootte van bijlage in e-mail (-1)
  3. Hoe pas ik mijn hosts file aan op Windows 10 computer? (-1)
  4. Hoe pas ik mijn hosts file aan op een Mac OS computer? (+2)
  5. Wat is het verschil tussen POP3 en IMAP? (+2)
  6. Wat is een CC? (nieuw)
  7. E-mail handtekening instellen Android (nieuw)
  8. Hoe pas ik mijn hosts file aan op Windows 8 computer? (-3)
  9. Hoe zet je e-mail om van POP3 naar IMAP? (-2)
  10. Kan ik e-mail via een beveiligde verbinding (SSL) versturen? (nieuw)

Mis je een handleiding? Dan horen we uiteraard graag van je.

web-monitoring-ok