De ServiceDesk ontvangt regelmatig meldingen van bugs, wensen en andere toffe ideeën van onze klanten. Deze meldingen zijn in veel gevallen hetzelfde waardoor het onnodig is om deze dubbel in onze bug- en wensenlijst toe te voegen.
In de nieuwe release van PowerPanel v3.3.6 hebben we daar een mooie oplossing voor bedacht. In dit artikel vertellen we je daar graag meer over.
Wanneer je bent ingelogd in het controle paneel en je klikt rechts bovenin op jouw naam dan verschijnen er een tweetal extra opties: de ‘Meld een bug’ en ‘Idee of wens melden’. Beide opties verwijzen naar dezelfde pagina, de zogeheten Verbeter en wensenlijst.
Op deze pagina tref je een overzicht van alle reeds gemelde bugs, wensen of ideeën van onze klanten. Deze hebben allemaal betrekking tot het PowerPanel.
Wanneer je zelf een bug, wens of idee hebt, dan kan je een verzoek indienen. Dit doe je door links op ‘Nieuw verzoek’ te klikken. Voordat je dit doet controleer je uiteraard eerst of jouw verzoek nog niet bestaat. Vervolgens kan je jouw verzoek indienen.
Houdt daarnaast rekening met de procedure die wij hanteren voor de verwerking van jouw verzoek.