Home / Over ons / Nieuws / Nieuws / RealHosting interne veranderingen

RealHosting interne veranderingen

15 januari 2016 - 00:00u - 3 minuten leestijd

Dankzij onze klanten hebben wij een groeiend bedrijf. Dat is natuurlijk erg mooi en wij zijn hier zeer dankbaar voor. Echter vraagt het wel een verandering van onze organisatie, waaronder een groeiend personeelsbestand.
Graag lichten wij toe welke veranderingen hebben plaatsgevonden en wat we graag willen bereiken. Daarmee wordt duidelijk waarom je als klant bepaalde mensen niet meer, juist wel of op andere momenten spreekt.

Vorming Management Team

Begin 2015 is een Management Team gevormd. Hierdoor ligt de dagelijkse leiding in handen van een groter, multidisciplinair team. Doordat we nu met een management team werken, kunnen beslissingen sneller worden genomen. Binnen de functiegroep kunnen de managers namelijk zelf beslissingen maken. Bovendien is meer aandacht voor de strategie van de organisatie. De volgende mensen nemen deel aan het Management Team:

  • Directie (Joël van Amerongen & Pim Effting)
  • Operationeel Manager (Ronald van de Meent)
  • Commercieel Manager (Peter Janssen)
  • Financieel Manager (Carlos)

Splitsing van servicedesk

Door het groeiende personeelsbestand werd het steeds lastiger om alle servicedesk medewerkers in één team te managen. De expertises zijn ook divers. Daarom hebben we het team opgesplitst in twee kleinere teams:

  1. Servicedesk team
    Het servicedesk team is verantwoordelijk voor klantcontact en het oplossen van gebruikersvragen. Daarnaast verzorgen ze domeinregistraties en SSL certificaten.
    Het servicedesk team bestaat nu uit Janice, Roy, Menke-Willemijn, Leon en sinds kort Michel. Dave heeft een nieuwe uitdaging in ons verkoopteam.
  2. Systeembeheer team
    Het systeembeheer team staat de servicedesk bij met ingewikkelde vragen en bij drukte. Daarnaast is het verantwoordelijk voor systeembeheer, migraties/verhuizingen, optimalisaties, nieuwe servers en abuse.
    Het systeembeheer team bestaat nu uit Jeffrey, Walther, Peter, Pim en een vacature.

Nieuw: Pro Support

In het verlengde van de splitsing van onze klantondersteuning, hebben wij Pro Support bedacht. Met Pro Support krijg je als klant direct toegang tot het systeembeheer team. Als je een technisch complexe vraag hebt en/of een urgente verstoring, kun je daardoor direct met een ervaren techneut de situatie oplossen. Wij verwachten dit rond 1 mei 2016 te lanceren.

Aandacht voor softwareontwikkeling en innovatie

Innovatie is zeer belangrijk voor RealHosting. Daarom hebben wij ons control panel in juni 2015 ondergebracht in een los bedrijf (PowerPanel BV). Tegelijk hebben wij twee extra programmeurs aangetrokken die fulltime bezig zijn met de doorontwikkeling van dit systeem. In het tweede kwartaal van 2016 zullen we versie 4 uitbrengen van onze software. Alle verbeteringen waar deze heren een jaar aan hebben gewerkt, zal daarin zijn toegepast. We verwachten er veel van!

Feedback? Graag!

We stellen ons graag kwetsbaar op door een “kijkje in de keuken” te geven. Heb je suggesties of ideeën hoe wij het nóg beter kunnen doen? Dan horen we dit heel erg graag. Je kan dit eventueel vertrouwelijk sturen aan directie@realhosting.nl

Pim Directeur en eigenaar

Pim is directeur van RealHosting en sinds 2001 actief in webhosting. Hij is voornamelijk op strategisch niveau actief maar zijn Linux-hart klopt nog steeds.

pim@realhosting.nl - 088-7508918

web-monitoring-ok