Home / Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2020

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2020

30 april 2021 - 08:30u - 2 minuten leestijd

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2020

Recentelijk heeft RealHosting een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. We willen iedereen bedanken die het onderzoek heeft ingevuld. Deze waardevolle input helpt ons om te zien waar we nu staan en waar we nog kunnen verbeteren.

Een aantal van de resultaten uit het onderzoek:

  • Klanten beoordelen onze dienstverlening gemiddeld met een 8-
  • 86% zou ons aanbevelen.
  • De servicedesk scoort goed op reactiesnelheid, kennis en kunde, klantgerichtheid en oplossingsgerichtheid. Suggesties voor verbeteringen zijn bijvoorbeeld ruimere openingstijden en het invoeren van een ticketsysteem.
  • De producten en diensten scoren overwegend goed. Hierbij is men het meest tevreden over de diensten rondom domeinnamen en webhosting.

Controle paneel RealCloud

We vroegen ook naar het controle paneel RealCloud. Hierbij was men overwegend tevreden over de mogelijkheden, over de beschikbaarheid en over de stabiliteit. Qua gebruikersgemak en innovatie scoorden we lager. Kritische opmerkingen over de snelheid en de aanpasbaarheid van gegevens kwamen diverse malen voorbij. Een aantal van deze punten hebben wij direct opgepakt en zijn verholpen in een nieuwe versie van RealCloud die deze week is uitgerold.

De komende periode zullen wij zo veel mogelijk van de onderzoeksresultaten vertalen in verdere productverbeteringen en optimalisatie van onze processen.

Prijswinnaar

Onder de deelnemers die hun e-mailadres hebben ingevuld, is een BOL.COM-bon verloot ter waarde van €100. De winnaar is Roelinde Brons geworden. Wij hebben inmiddels contact met haar opgenomen.

Ronald Operationeel manager

Ronald Operationeel manager bij RealHosting. Hij is verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van onze collega's en coördineert de grotere migraties.

servicedesk@realhosting.nl - 088-7508918

web-monitoring-ok