Recentelijk heeft RealHosting een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. We willen iedereen bedanken die het onderzoek heeft ingevuld. Deze waardevolle input helpt ons om te zien waar we nu staan en waar we nog kunnen verbeteren.
Een aantal van de resultaten uit het onderzoek:
We vroegen ook naar het controle paneel RealCloud. Hierbij was men overwegend tevreden over de mogelijkheden, over de beschikbaarheid en over de stabiliteit. Qua gebruikersgemak en innovatie scoorden we lager. Kritische opmerkingen over de snelheid en de aanpasbaarheid van gegevens kwamen diverse malen voorbij. Een aantal van deze punten hebben wij direct opgepakt en zijn verholpen in een nieuwe versie van RealCloud die deze week is uitgerold.
De komende periode zullen wij zo veel mogelijk van de onderzoeksresultaten vertalen in verdere productverbeteringen en optimalisatie van onze processen.
Onder de deelnemers die hun e-mailadres hebben ingevuld, is een BOL.COM-bon verloot ter waarde van €100. De winnaar is Roelinde Brons geworden. Wij hebben inmiddels contact met haar opgenomen.
Ronald Operationeel manager bij RealHosting. Hij is verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van onze collega's en coördineert de grotere migraties.