Er is momenteel een storing bij de leverancier van ons ticketsysteem, wij kunnen daardoor geen tickets/e-mails beantwoorden.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Zodra er een update is wanneer dit weer werkt zullen wij dit hier vermelden.
Update: 11:36u: Het probleem bij onze leverancier is geëscaleerd naar een hogere afdeling om dit sneller te laten oplossen
Update 14:42u: Een alternatieve manier om naar de tickets te kijken is aangeboden, maar werkt niet optimaal, er zullen dus sporadisch antwoorden kunnen komen.
Wij hopen dat het normale verwerken van de e-mailberichten weer snel op de normale manier hervat kunnen worden.
Update 16:28u: Helaas heeft onze leverancier het probleem nog niet weten op te lossen. Wij proberen via een omweg zoveel mogelijk de tickets te beantwoorden.
Update 16:50u: Het probleem is opgelost, wij gaan nu de achterstand van de tickets wegwerken, wij hopen dit snel afgerond te hebben.
Update 17:08u: Alle tickets zijn bijgewerkt en alles werkt weer naar behoren.
Ronald Operationeel manager bij RealHosting. Hij is verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van onze collega's en coördineert de grotere migraties.