Home / (opgelost) Er is momenteel een storing met ons ticketsysteem, e-mails kunnen niet beantwoord worden december 2020

(opgelost) Er is momenteel een storing met ons ticketsysteem, e-mails kunnen niet beantwoord worden december 2020

8 december 2020 - 09:59u - < 1 minuut leestijd

Er is momenteel een storing bij de leverancier van ons ticketsysteem, wij kunnen daardoor geen tickets/e-mails beantwoorden.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Zodra er een update is wanneer dit weer werkt zullen wij dit hier vermelden.

Update: 11:36u: Het probleem bij onze leverancier is geëscaleerd naar een hogere afdeling om dit sneller te laten oplossen

Update 14:42u: Een alternatieve manier om naar de tickets te kijken is aangeboden, maar werkt niet optimaal, er zullen dus sporadisch antwoorden kunnen komen.
Wij hopen dat het normale verwerken van de e-mailberichten weer snel op de normale manier hervat kunnen worden.

Update 16:28u: Helaas heeft onze leverancier het probleem nog niet weten op te lossen. Wij proberen via een omweg zoveel mogelijk de tickets te beantwoorden.

Update 16:50u: Het probleem is opgelost, wij gaan nu de achterstand van de tickets wegwerken, wij hopen dit snel afgerond te hebben.

Update 17:08u: Alle tickets zijn bijgewerkt en alles werkt weer naar behoren.

Ronald Operationeel manager

Ronald Operationeel manager bij RealHosting. Hij is verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van onze collega's en coördineert de grotere migraties.

ronald@realhosting.nl - 088-7508918

web-monitoring-ok